Guidion ontzorgt en helpt de Guidionmonteurs graag met de planning en de administratie rondom het ondernemerschap. Benieuwd hoe de servicedesk eruit ziet en hoe zij jou kunnen ondersteunen? Lees hier meer!

 

Guidion zorgt voor het aanvullen van agenda’s

De servicedesk zorgt onder andere voor het optimaal vullen van de agenda’s van monteurs. Of het nu gaat om een onderhoudsbeurt van een cv-ketel of de installatie van een thermostaat, er wordt bij het plannen van de opdrachten zoveel mogelijk rekening gehouden met de route die een monteur op een dag af moet leggen. Er worden opdrachten in de buurt van elkaar gepland, en bij twijfel over de route even nagevraagd of de monteur het wel ziet zitten om nét die extra opdracht aan te nemen op een dag.

Uitgebreide ondersteuning voor de monteurs

Ook kunnen de medewerkers van de servicedesk de hele dag ondersteuning bieden wanneer er zich onvoorziene situaties voordoen tijdens de werkdag van een monteur. Als er bijvoorbeeld vragen zijn over bestelde materialen of er zijn technische uitdagingen, weet de servicedesk exact bij wie je als monteur terecht kunt. Ook liggen er uitgebreide calamiteiten protocollen op de bureaus, met voorschriften over hoe er gehandeld moet worden bij uiteenlopende incidenten. Mocht je bijvoorbeeld autopech hebben, ondersteunt de servicedesk bij het verzetten van de afspraken.

Persoonlijk contact

Naast ontzorging vindt Guidion onderling contact tussen kantoormedewerkers en de monteurs erg belangrijk. Voor alle servicedeskmedewerkers geldt dat zij minimaal één dagdeel meelopen met een Guidionmonteur. Daarnaast gaat er vaak een medewerker mee bij het uitreiken van de Monteur van de Maand-trofee. Van het warme onthaal tot de persoonlijke band die er na verloop van tijd ontstaat, de omgang met de servicedesk komt vaak naar voren als positief aspect van werken voor Guidion! De servicedesk staat klaar voor de monteurs!

Ben jij ook ondernemer? Bekijk onze openstaande opdrachten!