Een 95-jarige klant van XS4ALL had geen internetverbinding. Een van de zzp’ers in ons netwerk pakte de opdracht op om dit probleem te verhelpen. Nu bleek dat het niet om een niet-werkende internetverbinding ging, maar om een defecte tv.

Elke derde vrijdag van de maand vindt de ‘Expert van de Maand’-daily plaats bij Guidion. Alle afdelingen nomineren monteurs (experts) die kans maken om Expert van de Maand te worden. Tijdens de vorige daily werd een wel heel bijzonder verhaal verteld. Expert van de maand René heeft de televisie van zijn zoon cadeau gedaan aan zijn klant van onze partner telecomprovider XS4ALL. In een opgenomen video bedankt de vrouw René voor dit gebaar. Zij is hem heel erg dankbaar en was blij verrast. De televisie van de mevrouw deed het niet meer en zij had geen idee hoe dit probleem verholpen kon worden. Ze wist niet wat haar overkwam toen René de televisie gratis aan haar overhandigde: ‘Zo’n geschenk heb ik nog nooit gehad.’ René reageerde eveneens blij verrast door de lieve woorden van de klant: ‘Ik wil het hele team van Guidion en omstanders bedanken voor de leuke reacties. Mijn gezin en ik zijn zeer ontroerd hoe jullie dit tot stand hebben gebracht. En ja, ik had een brok in mijn keel toen ik het hoorde. Heel tof hoe iedereen reageert.’

Bekijk onderstaand interview waarin mevrouw Boom vertelt wat er is gebeurd.

Wil jij ook aan de slag gaan als monteur en klanten blij verrassen? Ga dan naar de opdrachtenpagina.